ערב קונספט לאירוע חברה

ממסיבת פורים לעובדים ועד אירוע סוף שנה, חברות משקיעות משאבים רבים בארגון אירועי חברה. אירועי החברה הם בעלי משמעות רבה, גם עבור עובדים ובני משפחותיהם ולפעמים גם עבור לקוחות. החברה רוצה לחזק את הקשר בינה לבין העובדים ולכן היא מרבה לערוך ימי גיבוש ואירועים לעובדים. כאשר האירועים מתוכננים נכון הם תורמים לחיזוק הווי החברה, המוטיבציה והגיבוש ואין ספק שיש להם ערך רב.

אבל בשביל להפיק ערך מהאירוע חשוב להשקיע בו. גודל ההשקעה אינו נמדד בתקציב אלא במה שאתם עושים איתו – להשקיע באירוע זה להשקיע בקונספט של האירוע. קונספטים לאירועים הם מה שהופך אירוע סתמי לאירוע מיוחד.

קונספטים לאירועים מכניסים לאירוע התרגשות וציפייה מקדימה לקראת האירוע. הם מאפשרים להעלות את מצב הרוח ולשנות את האווירה לחלוטין. אחת המטרות של האירוע היא להפיג את המתיחויות של המשרד ולחזק את הקשרים האישיים בין העובדים, דבר אשר בסופו של דבר משפר את יחסי העבודה ופריון העבודה. אתם רוצים שהעובדים ישכחו לכמה רגעים מי מנהל מחלקה ומי עובד צוות, ויראו את הצד האישי והאנושי שבכל אחד. מסיבות קונספט, המביאות איתן גם תחפושות ואביזרים מסייעות לכל אחד לשכוח מתפקידו בארגון ולהתרכז בשמחה ובחברות, במה שמגבש את כולם.

קונספטים לאירועים – מרעיון לביצוע

חברות רבות עורכות אירועי קונספט לעובדים. לפעמים אלו מסיבות בסגנון ערב בוקרים, מסיבות עם משחקי קזינו בסגנון לאס וגאס או אולי מסיבת פול מון פארטי עם איפור צבעוני. העניין הוא שיש צורך ברעיון מדליק, ולאחר שיש רעיון מדליק יש צורך לחשוב כיצד להוציא אותו לפעול בצורה הטובה ביותר ובהתאם למגבלות התקציב. יתכן שיש לכם רעיון מעולה, אך בגלל ביצוע בינוני לא תשיגו את המטרה.

גיבוש קונספטים לאירועים דורש לא רק מחשבה רבה, אלא גם התבוננות בקהל היעד ואופי החברה על מנת להתאים עבורם את האירוע המושלם. ככל שהחברה גדולה יותר, כך אנו צפויים לפגוש קהל עובדים מגוון יותר – האתגר הוא לבנות קונספט לאירוע המאפשר לכולם להשתלב וליהנות. אירוע מוצלח שנערך בחברה אחת, לא בהכרח יתאים עבור קהל העובדים שלכם, או יתכן שיש צורך בהתאמות מסוימות.

לאחר שגובש הקונספט צריך להוציא אותו אל הפועל, וכאן ישנם דברים רבים הנלקחים בחשבון – מיקום האירוע, מספר המשתתפים, הספקים וכל הפרטים הגדולים והקטנים. תכנון קונספטים לאירועים והוצאתם אל הפועל הוא עבודה במשרה מאלה הדורש צוות שלם המנוסה בתכנון אירועים. זוהי אינה אחת המשימות שניתן לזרוק סתם כך על אחד העובדים ממחלקת כוח האדם. ישנו יתרון ברור לחברות העוסקות בכך באופן מקצועי.

אנו בחברת דנדנה עוסקים בקונספטים לאירועים, תוכן וארגון אירועים מאז שנת 1994. לצד הניסיון, אנו מביאים איתנו יצירתיות וחדשנות הבאים לידי ביטוי באירוע מושלם. בין אם אתם זקוקים לקונספט לאירוע, פעילויות מעניינות וכל מה שמסביב – לנו יש תמיד רעיונות, הצעות ופתרונות.