הפקת הפנינג למשפחות

הפנינג משפחות היא פעילות מבורכת ורצויה עבור עובדי החברה ומשפחותיהם. חברה היא אינה רק מקום לעבוד בו מתשע עד חמש; חברה היא קהילה של אנשים הפועלים למען מטרות וערכים. תפיסת העסקים המודרנית רואה בעובדי החברה שותפים מלאים לדרך ולכן היא גם מחויבת לרווחתם. אם חשוב לכם ליצור אווירה משפחתית בעסק, עליכם להפיק אירוע משפחות.

הפנינג משפחות בחברה הוא לא סתם עוד אירוע חברה. זהו אינו אירוע הנעשה למטרות יחסי ציבור, אלא אירוע הנעשה לצורך גיבוש משפחות העובדים ויצירת תחושת שייכות.

אירוע מוצלח יתרום לגיבוש העובדים ובני משפחותיהם. יחזק את הקשרים האישיים ואת תחושת הקהילה בארגון. יתרום למוטיבציה ויאפשר לכם להראות לעובדים המסורים כמה הם חשובים לכם.

אירוע חברה למשפחות

פעילויות ספורט היתולי, יום כיף בברכה, הפעלות לילדים, דוכני מזון… אלו הם רק מילים, אבל אנחנו רוצים לתת להן משמעות. אנו עשויים להשתמש ברעיונות אלו ואחרים, אך הפקת הפנינג למשפחות דורשת תכנון קונספט וביצוע קפדני.

הפקת הפנינג משפחות בארגון דורשת צורת מחשבה מעט שונה. ולמען האמת אירוע משפחות הוא גם דבר מאוד מאתגר. ישנם פרטים רבים שצריך לקחת בחשבון, חלקם שונים מאוד מהפרטים שלוקחים בחשבון בעת תכנון אירוע חברה סטנדרטי.

זהו אירוע אליו העובדים יגיעו עם בני ובנות זוגם, והכי חשוב הילדים. אירוע משפחות צריך להכיל את כולם, כלומר לתת מענה לצרכים המשפחתיים ולהיות אטרקטיבי לכל הגילאים. הפקת האירוע דורשת התנהלות בשני מישורים מקבילים – המישור הטכני והלוגיסטי לצד התוכן ומאפייני האירוע. קשה, מאתגר, אבל אפשרי!

כאשר אנו מארגנים אירוע חברה למשפחות, עלינו לקחת בחשבון את כל הלוגיסטיקה והפרטים הטכניים. למשל יש לבחור מקום המתאים להכיל את עובדי החברה ומשפחותיהם, לא רק מבחינת מספר האנשים אלא גם מבחינת אופי המקום ופוטנציאל הפעילויות שבו. וזהו רק קצה הקרחון, יש לקחת בחשבון את שעות האירוע, מזג האוויר, מרחקי הנסיעה וכל הפרטים אשר יאפשרו לעובדים להגיע נינוחים ושמחים אל האירוע. איננו רוצים לגרום לאירוע להפוך להיות למטרד עבור משפחות העובדים. גם הגבלות הקורונה לא עושות לנו את החיים קלים, ויש לקחת אותן בחשבון.

תוכן וקונספט לאירוע משפחות

ההיבט השני של הפנינג משפחות בחברה הוא התוכן והקונספט של האירוע. עלינו לתכנן אירוע בעל אופי מעניין ואטרקטיבי המכבד את כל עובדי החברה ובני משפחותיהם. בדרך כלל אירוע חברה רגיל אינו כולל ילדים, אך אירוע למשפחות חייב לשים את הילדים בראש סולם העדיפויות.

לנו בדנדנה יש הרבה רעיונות לאירוע משפחות מדליק. ולא רק רעיונות, יש לנו גם ניסיון בארגון והפקת אירועי חברה למשפחות. אבל לפני שאנו מתחילים לזרוק רעיונות, חשוב לנו להכיר אתכם. לכל חברה יש את הסיפור האישי שלה ואת החזון העומד מאחוריה. אנו רוצים להכיר את האנשים שמאחורי המותג ולהתאים עבורם ועבור בני משפחותיהם אירוע בלתי נשכח. אתם נותנים לנו את ההשראה האמיתית.